Samsung HW-H751 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-H751 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

DeVille 28-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Wat een verschil om het geluid van de TV nu via de Samsung Soundbar te horen.gemakkelijk en vele instel mogelijkheden, de woofer naar eigen smaak in te stellen.de Soundbar is geheel naar eigen geluid smaak af te regelen.Perfecte afwerking,gemakkelijke bediening. Ik heb de Soundbar plat liggen op rubber dopjes en dat werkt perfect,zelf vind het geluid daardoor nog beter.De zilver kleur is een aanwinst voor de inrichting. dit is zeker een aanrader!!

Delirious 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Sinds vandaag de Soundbar HW-h751 in mijn bezit.
Ik heb de soundbar gelijk opgehangen en getest. Het installeren/ophangen van de soundbar heeft me ongeveer 1 uur gekost. Ook het connecten met wifi doormiddel van de multiroom app was binnen 5 minuten gedaan.
Nu heb ik mijn multimediacomputertje via hdmi aangesloten aan de soundbar en hdmi uit naar de tv. Dit doet het zonder problemen.
Bij de eerste film die ik getest heb (Starwars Attack of the clones) stond ik versteld van het geluid. Het is met 1 soundbar geen full-surround maar het komt zeker in de buurt. (erg knap terwijl het maar van een kant afkomt, vooral als de surround optie aangaat).
Hierna nog via de Multiroomapp wat muziek van (DLNA) server gespeeld. En natuurlijk de radio getest (ook via de app). Na het aanzetten van de muziek/radio kan je gewoon de telefoon/tab uitzetten het is namelijk niet zo dat het geluid van je telefoon naar de box wordt gestreamd. (De Multiroom app vind ik overigens een duidelijke en goede applicatie.)

Het geluid is mooi, warm en hoe het hard het ook gaat het blijft helder. En er zit zeker genoeg power in!
1 minpuntje vond ik de poweradapter voor de stroom toevoer. het is onhandig om een kastje aan je snoer te hebben als je de tv op 1,5 meter van de grond heb hangen zonder kastjes eronder. Maar dat is misschien alleen mijn uitdaging.
Kortom een aanrader als je geen draden wil trekken en toch een goed geluid(voor music en films) wil houden. Ik ben zeker nog van plan om twee multiroom boxen aan te schaffen.

antoon 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Gewoon perfect geen enkel negatief punt.
Ziet er geweldig uit.alles in een geheel met de tv.
Zéééér zeker een aanrader.!
(model Samsung HW-H751 (Zilver))

Bas Peels 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Het is een prachtige soundbar om te zien, strak afgewerkt en geen overbodige knoppen/displays. Hij was binnen no-time geinstalleerd en gaf direct mijn TV (Philips) geluid over HDMI door. Wel raar dat je gebruik moet maken van de uitgang van de soundbar en de ingang van de TV om tegengesteld je geluid door te geven. Daar zorgt ARC (audio return channel) voor.
Ik had eerst de soundbar aangesloten en aangezet zonder subwoofer. Netjes een melding op de display dat er geen subwoofer gevonden was. Nadat deze aangezet was en de soundbar herstart was de link snel gelegd. Nu een lekker warm geluid. De soundbar en subwoofer staan 5m van elkaar af. Levert vooralsnog geen problemen bij mij op.
Wel had ik de grootste moeite om Spotify connect werkend te krijgen. Ik kon de gedownloade firmware update van de Samsung website ook niet geinstalleerd krijgen via USB stick. Ik wilde gaan updaten van versie 1113.1 naar 1114.7. Uiteindelijk (ik denk automatisch via wifi) is de update toch doorgekomen. Daarna werkte ook Spotify connect.
Radio luisteren doe ik via de Samsung Multilink app op Iphone. Wel jammer dat ik de 3 voorgeprogrameerde amerikaanse radiostations niet weg krijg uit de favorites. De soundbar reageert wel heel traag op de gegevens uit de app. Dit moet beter kunnen werken. Ook volume wijzigingen in Spotify duren soms 2 seconde voordat deze bij de soundbar aankomen. Dit is bij mijn Philips TV (ook spotify connect) niet zo, dus het ligt echt aan de wifi integratie van samsung.

Het geluid vind ik fantastisch voor een soundbar. Had nooit verwacht zo'n diep geluid uit dat kastje te horen. Ik luister graag naar Dance muziek, maar vind de bassen dan wel te veel trillingen opleveren in huis als ik het volume flink omhoog draai. Zelfs als ik Bass en Woofer beide op -6 zet trillen mijn ramen in de kozijnen.

t_nelissen 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Deze soundbar was makkelijk aan te sluiten op mijn samsung tv (ideaal want hij is te bedienen met mijn reguliere afstand bediening).

Qua gebruik (TV geluid, PS4 en spotify(via iPhone) werkt perfect. Ik kijk voornamelijk voetbal (sportmodus), films en serie (cinemamodus).

Hij is vrij prijzig, echter doordat ik € 100 cashback kreeg van samsung heb ik toch besloten om het te halen.

Visser Amer 12-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Helaas niet aan te sturen door windows, ook niet na het downloaden van extra software.
Jammer.
Verder is het geluid wel goed.

RS2014 22-11-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Mooie soundbar met veel mogelijkheden.
Geweldig geluid ism met de multiroomspeakers.
De woofer had wel wat meer geluid mogen produceren.
Direct op +6 gezet en daar komt hij voorlopig ook niet meer van af...

peper1954 10-11-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H751 zilver

Mooie soundbar met een geweldig geluid, ontzettend makkelijk te installeren, alles werkte meteen, in combinatie met een Samsung televisie is dit apparaat een aanrader.